قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با حمایت خیران اجرای پروژه‌های متعدد بهداشتی درمانی در سطح کشور آغاز شده است.

سلامت نیوز: قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با حمایت خیران اجرای پروژه‌های متعدد بهداشتی درمانی در سطح کشور آغاز شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا، ایرج حریرچی در مراسم نکوداشت نیک اندیشان عرصه توسعه سلامت در مشهد با اشاره به اینکه دولت برای رفع کمبودها تلاش می‌کند و در همین راستا به خیرین بسته‌های مورد نیاز را پیشنهاد می‌کند، افزود: بسته‌های پیشنهادی در راستای نیازهای کشور طراحی شده که از 60 تا 80 میلیون تومانی خانه‌های بهداشت شروع و تا سطح مراکز بهداشتی-درمانی در روستاها، شهرها، تخت بیمارستان، مرکز دیالیز و مرکز مراقبت از بیماران صعب العلاج ادامه می‌یابد.

قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مهم‌ترین اولویت‌ها، تخت بیمارستانی بخش‌های روانی و سوختگی و احداث پایگاه‌ها و مراکز جامع سلامت در حاشیه شهرها و همچنین در امور جاری بیماران است که امیدواریم با کمک مردم خیر مرتفع شوند.

وی افزود: در بعد آموزشی نیز تامین خوابگاه برای دانشجویان پزشکی است که امیدواریم قسمتی از این مشکلات با تدبیر دولت تدبیر و امید و کمک خیرین حل شود.به گفته وی مشهد از دیرباز در امور خیریه در سطح کشور الگو بوده و دولت از همه خیران به هر اندازه که کمک کرده‌اند قدردانی و از هر کار خیری در هر سطحی استقبال می‌کند.

حریرچی با بیان اینکه محرومان و اقشار آسیب‌پذیر ساکن در مناطق روستایی، حاشیه و سکونت‌گاه‌های غیررسمی بیشتر در معرض آسیب قرار دارند، گفت: برای دولت مطلوب است که مدیریت بیمارستان‌هایی که توسط خیرین احداث می‌ شود را به خود آنان واگذار کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha